16 Ağustos 2018 Perşembe

GEÇEN SENE BU ZAMANLAR...LEYLA 1 YAŞINDAYKEN....TROPİKAL BİR PARTİ...

Leyla'nın iki olmasına sayılı günler kala geçen seneki doğum günü hazırlıklarını ,1 yaş partisini bloga tam bir sene sonra yazmam her şeyi özetliyor...Kısacası İki çocuklu hayatı ve benim nedense farklı çalışan kafamı hatta arsız ruhumu...Her şeye nasıl yetişiyorsunculara sesleniyorum! Yetişemiyorum! Ama her şeyi yapmak istiyorum! (Çok iyi bir anne,çok iyi bir okur,çok besleyici yemekler,dostlarla kahve keyfi,sulu boya,kızlarla eğlenceli bazen eğitici vakitler,anne baba saati,görmek istediğim yerler,....çok uzar bu liste...)
Neyse geç olsa da yazmalıyım ki yıllar geçince kalbimizi ısıtmak için açıp okuyalım...

Leyla,tam bir yaz bebeği...Enerjisi yüksek,çok hareketli ve başına buyruk...:)
Geçen sene ona bir parti hayal ederken nedense  aklıma romantik bir şeyler hiç gelmemişti..
Limonlar,ananaslar,flamingolar düşledim...
Nil 'in partilerinden tecrübemle kendimi ikram konusunda paralamadım o yüzden bu postta tarif yok :) ama pinterestten ilhamla süslemelere tabi ki el attım :)






Bence masanın en güzeliydi...
(Marketten aldığım ananası çiçekçiye götürüp buna bir aranjman istemem ve adamın yüz ifadesi :)


Doğum günlerinde  benim yüzümü gülümseten şey ise limonatadır hep..hele ki ev yapımıysa...
not:İki hamileliğimde de limonata aş ermem rastlantı mı? :))


veee Leyla Hanımın dışı sade içi çoook lezzetli pastası...yok bunu ben yapmadım..ama deneyeceğim o da aklımda :)









Bir aile fotoğrafı çektiremeyişimiz acaba kimin suçuydu :)




Zaman güneşin uydurmasıymış..Meğer geceyle gündüz palavraymış..Hepsi şimdiymiş..
Daha anlatacak çok şey var Leyla...Asıl şimdi başlıyoruz...Bilmem nerden başlasam?...
Sevdiğim adamdan?Dünyadan?Hayvanlardan?En sevdiğim şarkıdan?İzmir'den?
Sonra geleceğe dair hayallerini merak ediyorum en çok!Büyüdükçe neler isteyeceksin hayattan.
Şimdilerde olduğu gibi resim mi yapacak ,kitap mı tutacak yoksa tutkuyla yemek mi yapacak o küçük eller...Öğrenmek için sabırsızlanıyorum..

artık iki yaşındasın!yeni ve çok eğlenceli maceralar bizi bekliyor!


Seni elimden geldiğince koruyacağım canım kızım...Hayat hepimiz için engebeli ve bazen kötü süprizlerle dolu..Senin için en büyük dileğim canın acıdığında ağlayacak,çaresiz hissettiğinde yardım isteyecek,düştüğünde kalkabilecek gücün hep olsun!

Unutma ,senin her hücrende benim mitokondrim var :)
o yüzden ayrı bile düşsek 
Her nefes alışında, her kalp atışında, her elini uzatışında, her düşüncenin başlangıcında, ne için enerji harcıyorsa vücudun işte orda benim  mitokondrim var. o yüzden hep biriz.beraberiz...

Seni çok seviyorum,güler yüzlü küçüğüm...
Nice mutlu yaşlara...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder